Detox.

Som vissa av mina vänner redan vet har jag i 9 dagar följt ett aloe vera detox program. Jag visste att det skulle bli tufft då de två första dagarna endast bestod av juice och proteinshake. De andra dagarna fick man även tillsätta en måltid på 600 kalorier. Något jag stolt kan meddela är att jag klarade det!! Jag höll ut i 9 dagar! Jag har gått ner 5 kilo, minskat 5 cm i midjan och 4 cm runt låren. Det är de två områdena jag minskat mest. Med ett stort leende på läpparna kan jag bekräfta att motivationen är på topp! 



Träning | |
#1 - - Anonym:

Kan du skriva i ett inlägg om hur du gick tillväga med detta? Och var du köpte det? På vilken sida? :)

Svar: Du går in på Aloe Veras hemsida, sen produkter sen boxar, sen var det C9 jag gick på :)
matilda andersson

#2 - - Anonym:

Kan du skriva i ett inlägg om hur du gick tillväga med detta? Och var du köpte det? På vilken sida? :)

Upp